Selkokielinen tiivistelmä

Lilinkotisäätiö tarjoaa asumispalveluja Helsingissä. Tarjoamme yhteisöllistä asumista, ympärivuorokautista asumista ja tuettua asumista.

Olemme rohkea kumppani ja mielenterveystoipujien tarpeiden asiantuntija.

Jokaisella on oikeus hyvään ja merkitykselliseen elämään

Olemme tehneet työtä mielenterveyden pitkäaikaissairaiden hyväksi jo vuodesta 2004. Tarjoamme turvallista asumista ympäri vuorokauden. Tämän lisäksi tarjoamma yhteisöllistä asumista ja tuettua asumista. Otamme huomioon jokaisen asukkaan yksilölliset tarpeet.

Sinä päätät – me autamme

Suunnittelemme ja toteutamme palvelut yhdessä asukkaiden kanssa. Koulutettu henkilökuntamme kuuntelee asukkaiden toiveita. Autamme asukkaita toteuttamaan omia unelmiaan ja tuntemaan itsensä osaksi yhteisöä.

Ihminen on aina keskiössä

Asumispalvelujen lisäksi Lilinkotisäätiö tarjoaa toimintaa, joka tukee toipumista mielenterveys- ja päihdehaasteista. Toiminta on avointa myös muille kuin säätiön asukkaille. Se on yhteisöllistä ja osallistujalähtöistä. Toimintaan voi tulla mukaan milloin tahansa ja jokainen voi osallistua itselleen sopivalla tavalla.

Lisätietoja Lilinkotisäätiön avoimesta toiminnasta löydät tämän linkin takaa: Avoin toiminta

Osoite

Vanha Helsingintie 8
00700 Helsinki

Henkilökunnan sähköpostit

etunimi.sukunimi@lilinkoti.fi

Löydät meidät somesta:

Pin It on Pinterest

Jaa tämä sivu